format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

El sindicat porta anys reclamant la seva desaparició de l'espai públic i convida la seva afiliació a participar en la festa de celebració que tindrà lloc el proper diumenge

CCOO de Catalunya celebra la retirada de l'estàtua de l'esclavista Antonio López

CCOO de Catalunya celebra la retirada de l’escultura de l’home de negocis i esclavista Antonio López López, marquès de Comillas i Gran d’Espanya, que tindrà lloc el proper diumenge, 4 de març, a Barcelona.  CCOO, juntament amb altres entitats, fa anys que demana aquesta retirada i el canvi de nom de la plaça on està ubicada. Any rere any, el sindicat demanava aquesta retirada en la celebració del 7 d’octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne.

L’Ajuntament de Barcelona s'ha fet ressò d’aquestes peticions sostingudes al llarg dels anys i retirarà l’escultura de l’espai públic i la traslladarà al Centre de Col·leccions del MUHBA. La retirada es farà a les 11.30 hores d’aquest diumenge i tindrà lloc en el marc d’una festa oberta a tot Barcelona i de caràcter familiar, amb música, còmics  i xocolatada.

Una delegació de CCOO de Catalunya assistirà a aquest esdeveniment, però el sindicat convida tota la seva afiliació a participar en aquesta festa organitzada pel Comissionat de Programes de Memòria de l’Ajuntament de Barcelona.

02/03/2018

Afilia't aquí