format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Vinculat a la vida cívica i socipolítica de l'Hospitalet

CCOO lamenta la mort de Jaume Botey

Foto CCOO de Catalunya lamenta la mort, ahir, de Jaume Botey i Vallès, polític i professor universitari vinculat a la vida cívica i sociopolítica de l'Hospitalet de Llobregat, i membre de Cristianisme i Justícia.

Com a capellà al barri de Can Serra, a l'època de la Transició va donar cobertura al moviment obrer i va fer molta feina des de la Casa de la Reconciliació. Gran divulgador de les seves idees en sectors de l'ensenyament, va col·laborar intensament amb el Centre d’Estudis de l'Hospitalet, del qual va ser promotor, i va escriure diferents llibres i articles. Va ser regidor a l'Hospitalet pel PSUC i Iniciativa per Catalunya als anys 70-90 i posteriorment ha estat a prop de CCOO en lluites com el "No a la guerra d'Iraq" o la renda garantida de ciutadania (RGC), per exemple.

Des d'aquí, el nostre condol a família i amistats.

16/02/2018

Afilia't