format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Any 2017

CCOO de l'Ajuntament de Barcelona, juntament amb la resta de sindicats de la mesa general, aconsegueix una oferta pública d'ocupació per a cobrir 1.973 places

Els sindicats de la Mesa General a l’Ajuntament de Barcelona (CCOO UGT i SAPOL) han acordat el major nombre de places possible (1.973) d’oferta pública d’ocupació per a l’any 2017, d’acord amb els pressupostos generals de l’Estat.

Aquest acord ha arribat després d’una dura negociació impulsada per CCOO amb la finalitat de reduir l’interinatge a l’Ajuntament, i gràcies a l’acord signat pel sindicat per l’estabilitat en l’ocupació, així com a l’augment de places d’oferta pública dels pressupostos generals de l’Estat per a aquest any.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de novembre de 2017