format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 20 de setembre, a les 9.30 hores, en el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

CCOO organitza a Badalona un debat sobre mobilitat

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura, que se celebra del 16 al 22 de setembre a Catalunya, CCOO organitza a Badalona l’acte “La mobilitat a Badalona. Discussió i accions”, amb el suport de l’Ajuntament de Badalona.

Tindrà lloc demà dimecres, 20 de setembre, a la seu del sindicat a Badalona (c/Font i Escolà, 6-8), a partir de les 9.30 hores. Es parlarà de la gestió de la mobilitat a la ciutat (carrils bici, allargament de la L1 del metro, tramvia fins a l’estació de la Renfe, etc.) o la situació a la zona de Can Ruti.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de setembre de 2017