format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Divendres 21 i dimarts 25 de juliol, a Barcelona

CCOO dona suport a les concentracions convocades pel comitè d'empresa d'Open Camp en defensa dels llocs de treball

Els representants del comitè d’empresa d’Open Camp han convocat accions per exigir solucions en defensa dels 105 llocs de treball. Està previst realitzar concentracions de treballadors i treballadores a Barcelona, amb el suport de CCOO, per a demà divendres, 21 de juliol, a les 10 hores, davant l’Ajuntament de Barcelona (plaça de Sant Jaume), coincidint amb la celebració del Plenari del Consell Municipal, i per al dimarts 25 de juliol, a les 19 hores, davant el Palauet Albéniz (avinguda de l'Estadi, s/n), on s’iniciarà la celebració del 25è aniversari dels Jocs Olímpics de Barcelona, 92.

El Comitè d’Empresa del Parc de l’Esport de Barcelona "Open Camp" sol·licita a l’alcaldessa Ada Colau la consideració d’“interès general i comunitari” per salvar 105 llocs de treball, 75 de directes i 30 d’indirectes, del parc de l’esport ubicat a l’Anella Olímpica de Barcelona.

És de destacar que el parc de l’esport de Barcelona és una iniciativa local que ha desenvolupat un concepte innovador d’oci i entreteniment esportiu basat en la tecnificació de l’experiència esportiva, i ha aconseguit crear 252 llocs de treball, amb l’objectiu de contribuir a posar de nou a Barcelona com una ciutat olímpica capdavantera i referent internacional en l’àmbit esportiu.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de juliol de 2017