format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 12 de juliol, a les 10.00 hores, a la seu central del sindicat (Via Laietana, 16)

Assemblea de delegats i delegades a Barcelona amb el lema #ofensivaCCOO

Foto Demà dimecres, 12 de juliol, a les 10.00 hores, a la seu de CCOO de Catalunya a Barcelona (Via Laietana, 16), el sindicat organitza una assemblea de delegades i delegades amb el lema #ofensivaCCOO. En ella es debatran temes com l’Acord per a l’ocupació i la negociació col·lectiva, la renda garantida de ciutadania (RGC), el Pacte nacional per la indústria o el futur de les pensions.

Hi intervindran Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya; Cristina Torre, secretària d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Vicenç Tarrats, coordinador de CCOO del Barcelonès. Un cop acabada l’assemblea, cap a les 12.30 hores, Javier Pacheco i Vicenç Tarrats atendran els mitjans de comunicació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de juliol de 2017