format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 21 de juny, a les 10.00 hores, des de la plaça d'Urquinaona

CCOO i altres sindicats de l'Ajuntament de Barcelona es manifestaran demà contra el desmantellament de l'Institut de Prestacions d'Assistència Mèdica al Personal Municipal, PAMEM

CCOO i altres sindicats representatius de l’Ajuntament de Barcelona han convocat per a demà dimecres, 21 de juny, una manifestació contra el desmantellament del PAMEM, Institut de Prestacions d’Assistència Mèdica al Personal Municipal, una mútua municipal que dona assistència a treballadors i treballadores de l’ajuntament, la meitat d’ells ja jubilats.

La manifestació començarà a la plaça d'Urquinaona a les 10.00 hores i anirà fins a la plaça de Sant Jaume, on es concentraran fins a les 12.00 hores. Els sindicats protesten per la mala gestió, l’opacitat, la desinformació i la desatenció als usuaris i usuàries, i demanen la dimissió immediata del Gerent del PAMEM.

L’Ajuntament de Barcelona està duent a terme un pla de desmantellament d’aquest servei de cobertura sanitària prioritària per a funcionaris de l’ajuntament, i està integrant als beneficiaris en el sistema públic ordinari de salut de la Generalitat, el CatSalut. Des de l’any 1993 l’ajuntament no permet noves altes al PAMEM.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de juny de 2017