format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

L'Ajuntament de Barcelona ha aturat el projecte perquè es pugui completar de manera segura i econòmicament sostenible

CCOO mostra la seva preocupació pels llocs de treball afectats per la paralització de les obres de la Plaça de les Glòries a Barcelona

La Federació de Construcció i Serveis de CCOO de Catalunya mostra una gran preocupació pels llocs de treball (130 aproximadament) que es veuran afectats per la nova paralització de les obres de la Plaça de les Glòries a Barcelona, decidida per l’Ajuntament de Barcelona per tal que el projecte es completi de manera segura i econòmicament sostenible.

El sindicat ha entrat en converses amb l’Administració i amb les quatre empreses implicades per trobar una solució de continuïtat perquè aquests treballadors no perdin la feina, en un sector com el de la construcció fortament castigat per la crisi i l’atur.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 26 d’abril de 2017