format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà divendres, 24 de març, a les 9.30 hores, al Col·legi d'Economistes de Catalunya (Plaça Gal·la Placídia, 32, Barcelona)

CCOO participa en una jornada sobre la viabilitat del salari mínim de ciutat

Demà divendres, 24 de març, tindrà lloc al Col·legi d’Economistes de Catalunya (Plaça Gal·la Placídia, 32, Barcelona) la jornada titulada “Viabilitat i repercussions de l’establiment d’un salari mínim de ciutat”, organitzada pel Consell Econòmic i Social de Barcelona (CESB) en col·laboració amb l’Ajuntament de Barcelona i l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Després de la presentació (9.00 hores) a càrrec de Joan Casas, degà del Col·legi d’Economistes de Catalunya, Vicenç Tarrats, president en funcions del CESB i secretari de Política Territorial i Barcelonès de CCOO de Catalunya, i Gerardo Pisarello, Primer Tinent d’Alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, participarà en el primer debat (9.30 hores) José Cachinero, secretari d’Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de març de 2017