format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dissabte, 18 de març, a les 11.00 hores, al davant del Palau Robert (Passeig de Gràcia, 107) a Barcelona

CCOO dona suport a la concentració de col·lectius de diversitat funcional per reivindicar carrers per a tothom

Demà dissabte, 18 de març, la plataforma Carrers per a Tothom, que agrupa a entitats i col•lectius de persones amb diversitat funcional, ha convocat una nova concentració a Barcelona per reclamar carrers accessibles. La plataforma vol solucions per als carrers sense voreres, els de plataforma única, com passa per exemple al Passeig de Gràcia, on la no separació entre calçada i vorera pot suposar situacions perilloses a persones amb discapacitat.

La concentració, que compta amb el suport de CCOO de Catalunya, serà demà a Barcelona, al davant del Palau Robert, al Passeig de Gràcia, 107, a les 11.00 hores.

Podeu veure a internet el manifest de la mobilització:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de març de 2017