CCOO de Catalunya mostra el seu suport a la regidora de Badalona Fàtima Taleb, i rebutja frontalment els atacs i amenaces xenòfobes, racistes, masclistes i islamòfobes

Amenaces islamòfobes

CCOO de Catalunya vol mostrar el seu suport i solidaritat a Fàtima Taleb, regidora de Participació i Convivència a l’Ajuntament de Badalona per Guanyem Badalona en Comú, davant els atacs i amenaces de caire xenòfob, racista, masclista i islamòfob que està patint i que ha denunciat públicament.

CCOO rebutja frontalment les actituds i actuacions destinades a sembrar l’odi que divideixen la ciutadania i que vinculen la pobresa, l’atur o la manca de seguretat amb l’arribada de persones de procedència estrangera. CCOO considera inacceptable i que cal denunciar que veïns i veïnes musulmanes i altres col·lectius minoritaris d’origen estranger i gitano estiguin patint atacs xenòfobs i racistes, com és el cas de Badalona.

CCOO de Catalunya recorda que som diversos com a persones i iguals com a treballadors i treballadores, com a ciutadans i ciutadanes. En aquest sentit, tal i com recullen els Estatuts del sindicat, CCOO està compromès amb la promoció, a les empreses i a la societat, de la cultura de la convivència en la diversitat personal i la igualtat de drets, i a lluitar decididament contra qualsevol manifestació, declaració o acció de continguts o motivacions de tipus xenòfob, racista o discriminatori per raons d’origen, nacionalitat, creença o cultura.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 31 de gener de 2017