format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Amb la consigna “La Model no es tanca sense la Zona Franca”, demà dimecres, 25 de gener, a les 9.30 hores, davant del Parlament de Catalunya

Concentració de l'àmbit penitenciari pel tancament raonat de la Presó Model de Barcelona

Les organitzacions sindicals amb representació a l'àmbit penitenciari (entre elles CCOO de Catalunya) han convocat una concentració per a demà dia 25 de gener, a les 9.30 hores, davant del Parlament de Catalunya, a Barcelona.

Volen exigir que el procés de tancament de la Presó Model de Barcelona ha d'anar lligat a la construcció d'un centre de preventius a la Zona Franca, complint així l'ordenament jurídic penitenciari que marca la necessària separació de preventius i penats, i en compliment també del que havia manifestat sempre i fins ara -en què diu una altra cosa- el mateix Govern, i també per exigir la negociació de l'impacte que comporta el procés de tancament a les plantilles dels centres penitenciaris, donat que no sols afectaria a un centre.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de gener de 2017