format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dijous, 12 de gener, a les 18.00 hores

La plantilla de Gimesport, empresa que gestionava el poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià, es manifestarà demà per reclamar l'obertura de la instal·lació i la recuperació dels llocs de treball

Foto La plantilla de l’empresa Gimesport, que gestionava el poliesportiu Marina Besòs de Sant Adrià de Besòs fins al mes de novembre, es manifestarà demà dijous, 12 de gener, pels carrers d’aquesta ciutat per protestar contra el tancament del poliesportiu i contra la pèrdua dels llocs de treball a conseqüència d’aquest tancament.

La manifestació començarà a les 18.00 hores a la porta del poliesportiu, al carrer de Dolores Ibárruri, s/n, i anirà fins a la plaça de la Vila de Sant Adrià de Besòs.

La plantilla, que es troba ara en processos de demandes per poder cobrar la prestació d’atur (molts d’ells no cobren des del novembre), reclama l’obertura d’un servei públic com és el poliesportiu per a la població en general i, en conseqüència, el retorn dels seus llocs de treball. La manifestació està organitzada pel Comitè d’Empresa de Gimesport amb delegats de CCOO i CGT.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de gener de 2017