format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Mobilitzacions contra l'ERO presentat per Ericsson España

Aquesta setmana, els treballadors i treballadores d’Ericsson España inicien les mobilitzacions contra l’ERO d’àmbit estatal que planteja l’empresa per acomiadar 330 persones al conjunt de l’Estat, 15 de les quals dels centres de treball que té a Catalunya. Aquest dimarts, 15 de novembre, es faran concentracions davant diferents seus de l’empresa per exigir que s’assegui a negociar una alternativa als acomiadaments. En el cas de Catalunya, la concentració es farà davant les instal·lacions d’Ericsson a Hospitalet de Llobregat (plaça d’Europa, 41-43), a partir de les 13.30 h.

CCOO d’Indústria dóna suport a la mobilització en defensa dels llocs de treball i reclama a l’empresa que treballi en la proposta que li va plantejar el sindicat per definir un pla de futur que garanteixi l’ocupació i la viabilitat del negoci.

14/11/2016

Afilia't