format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Concentració demà divendres, 28 d'octubre, a les 9 hores, a la plaça de Sant Jaume

CCOO es manifesta per la defensa dels llocs de treball de les terrasses de la restauració de Barcelona

Sota el lema “A Barcelona hi ha lloc per a tothom”, CCOO es manifesta en defensa dels llocs de treball de la restauració a Barcelona. Els representants de CCOO de Serveis es manifestaran per demanar a l’actual Ajuntament de Barcelona la revisió de la normativa, aprovada per l’anterior Consistori de l’alcalde Trias, que amb la seva aplicació té un efecte negatiu sobre els llocs de treball de les terrasses al carrer.

CCOO de Serveis de Catalunya, junt a les associacions de restauradors i associacions de veïns de Barcelona, es manifestaran demà divendres, 28 d’octubre, davant l’Ajuntament de Barcelona, a la plaça de Sant Jaume, a les 9 hores, hora en què començarà el Plenari del Consell Municipal que es realitzarà en sessió ordinària, on aquesta normativa serà un dels punts a tractar.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 27 d’octubre de 2016