format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Actitud antisindical

Aquest dijous, nova jornada de vaga a Spark Ibérica

Demà dijous, 22 de setembre, els treballadors i treballadores de Spark Ibérica afronten la segona jornada de vaga parcial de 4 hores convocada per exigir la readmissió del seu company i denunciar l’actitud antisindical de l’empresa. La vaga començarà a les 7.00 hores i finalitzarà a les 11.00 hores.

Igual que es va fer dimarts, el comitè d’empresa ha convocat una concentració de suport al treballador afectat a les portes de la seu principal de Spark Ibérica (c. de Miguel Hernández, 31, polígon industrial Pedrosa, l’Hospitalet de Llobregat), a partir de les 8.30 hores.

CCOO d’Indústria de Catalunya dóna total suport a la vaga i fa una valoració positiva del seguiment de la primera jornada, en la qual al voltant de 100 persones es van congregar a les portes de l’empresa per exigir la readmissió d’aquest treballador i denunciar la conducta antisindical de Spark Ibérica. CCOO considera que la decisió de l’empresa amaga un cas de persecució sindical, que deixa el treballador en una situació de completa indefensió tant jurídica com econòmica.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 21 de setembre de 2016