format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Dilluns 23 de maig, a la seu del sindicat a Tarragona

CCOO de Tarragona organitza una jornada sobre canvi climàtic i indústria

Aquest dilluns, dia 23 de maig, de 10 a 13.30 del matí la Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona realitzarà una jornada sobre canvi climàtic i industria.

Aquesta jornada pretén debatre i reflexionar sobre l’impacte econòmic, ambiental i social que té el canvi climàtic a les comarques de Tarragona i com hi pot afectar l’Acord de París.

És per això que us convoquem a la roda de premsa tindrà lloc a la sala 21 de la seu del sindicat a Tarragona (c/ d'August, 48, 2a planta), a les 12 h, en la qual intervindran Vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO de Catalunya, i Jaume Pros, secretari general de la Unió Intercomarcal de CCOO de Tarragona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 20 de maig de 2016

Agenda:
Dilluns 23 de maig de 2016
10 hores (jornada); 12 hores (roda de premsa)
Sala 21 CCOO Tarragona -
c/ d'August, 48, 2a planta. Tarragona