format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Demà divendres, 6 de maig, a les 13h, a la seu de CCOO a Barcelona

Lliurament dels premis de poesia Miquel Martí i Pol i José Mª Valverde

Demà divendres, 6 de maig de 2016, a les 13 h, tindrà lloc l’acte de lliurament dels premis de poesia Miquel Martí i Pol, en llengua catalana, i José Mª Valverde, en llengua castellana, a l’Espai Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani).

L’acte està organitzat per la Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura del sindicat, i compta amb la col·laboració de Marià Hispano, Manel Vilaseca, Pau i Gabriel, i Pharos, que presentarà “Perifèries poètiques. Acusació de Jaime Gil de Biedma / Contra l'oblit / A plena veu, la poesia en fàbrica”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de maig de 2016