format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Votació invalidada per problemes tècnics

CCOO i UGT denuncien que el Consell Econòmic i Social de Badalona es demora

En el plenari municipal celebrat a Badalona, el dia 26 d’abril, hi figurava en l’ordre del dia l’aprovació dels Estatuts del Consell Econòmic i Social local, marc previst com a l’àmbit de participació de caràcter més general a Badalona.

Lamentablement, la votació efectuada en el Ple va resultar invalidada, sembla que per problemes tècnics a l’hora d’assolir el quòrum necessari per a la seva aprovació legal.

CCOO i UGT ens volem dirigir als diferents grups municipals per esperonar-los a una urgent aprovació dels marcs de participació social en una ciutat perillosament desestructurada quant a la participació ciutadana, amb problemes tan greus com l’atur de llarga durada, pràcticament cronificat en alguns barris, o el risc d’exclusió, igualment present a la ciutat.

Garantir una ciutat equilibrada en termes d’igualtat i qualitat de vida, una ciutat compacta quant a usos del seu territori i una ciutat que asseguri accés a la formació, itineraris professionals i ocupació de qualitat és responsabilitat de tots, però els instruments són imprescindibles, i urgents.

Els dos sindicats esperem que se superin els errors, i es s'aprovi el Consell Econòmic i Social en el més breu termini possible.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 28 d’abril de 2016