format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

CCOO participa en una xerrada–debat sobre el TTIP a l'Hospitalet

Foto L’Espai de Ciutadania del Museu de l’Hospitalet l’Harmonia, acollirà el proper dilluns 4 d’abril, una xerrada–debat sobre el TTIP, l’acord entre la Unió Europea i EUA, que representa una amenaça per al nostre model social i laboral. Les seves repercussions poden comportar greus riscos sobre el nostre territori en cas que les negociacions, que es desenvolupen de manera molt obscura, arribessin finalment a algun tipus de compromís.

L’acte porta per títol "El TTIP, l’acord entre la Unió Europea i EUA. Una amenaça pel nostre model social i laboral". Començarà a les 19 hores i anirà a càrrec de Ricard Bellera, secretari d’Internacional, Migracions i Cooperació de CCOO de Catalunya i president dels Consell Sindicals Interregionals (CSIR).

L’Espai de Ciutadania, àmbit de debat ciutadà de la ciutat de l’Hospitalet de Llobregat, on participa activament CCOO, entre moltes altres entitats de tot tipus, organitza aquest debat des de la convicció que el secretisme i la tenebra on es desenvolupen aquestes negociacions és un greu risc per la qualitat democràtica de la mateixa Unió Europea, que exigeix transparència, claredat i participació. L’Espai de Ciutadania vol contribuir, modestament, a aquest objectiu de transparència, informació, coneixement i participació.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 1 d’abril de 2016

Agenda: Dilluns, 4 d’abril de 2016
19 hores
Espai de Ciutadania, Museu de l’Hospitalet l’Harmonia
Pl. de Josep Bordonau i Balaguer, 6.

01/04/2016

Afilia't