format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Endarreriments des del 2007

Acord per la devolució de l'1% de la massa salarial amb els increments corresponents i els endarreriments als treballadors i treballadores de l'Ajuntament de Barcelona

A la reunió d’avui de la Mesa General de l’Ajuntament de Barcelona s’ha arribat a un acord definitiu. El compliment per part de l’Ajuntament serà efectiu al mes d’abril, amb l’actualització de les taules salarials (s’implementen l’1% i els endarreriments corresponents des del 2007) i es farà el pagament del total dels endarreriments. L’acord afecta el personal funcionari i laboral (actius i passius) de l’Ajuntament, dels organismes autònoms i ens instrumentals.

CCOO celebrem que, finalment, s’acati la sentència de l’1% de la massa salarial signat entre les parts fa uns anys, i volem agrair el suport rebut per part dels treballadors i treballadores. Així mateix, volem deixar clar que verificarem que el pagament s’adeqüi als termes de la sentència per  poder comunicar al jutjat contenciós administratiu si aquest s’ha executat de manera correcta i també perquè, com a part demandant, és la nostra responsabilitat.

El sindicat ha treballat intensament perquè es fes efectiu el dret que els tribunals ens han reconegut i que finalment els treballadors i treballadores veuran materialitzat el mes d’abril a les nòmines. CCOO mantindrà aquesta fermesa i la voluntat d’arribar a acords, reivindicant els drets de tota la plantilla a la negociació del proper Acord de condicions laborals.

CCOO ha convocat una reunió de la comissió permanent de portaveus de la junta de personal i del comitè d’empresa per desconvocar la manifestació prevista per al proper dia 23 de febrer.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de febrer de 2016