format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Condol a la família i companys

CCOO lamenta l'accident laboral mortal d'un operari a les instal·lacions del Port de Barcelona

Ahir dimecres es va produir un accident laboral d’un operari de l’empresa J. Mestre, S.A. a les instal·lacions del Port de Barcelona (Moll del Príncep d’Espanya, s/n), amb el resultat del treballador mort. L’accident va passar quan l’operari va donar-se un cop després de caure en topar amb un carretó elevador.

Des de CCOO i la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya lamentem aquest fet i volem expressar el condol a la seva família i companys, i demanem a l’Administració celeritat en la investigació per aclarir les causes de l’accident i per depurar les responsabilitats sobre aquest fet.

Al mateix temps, volem alertar sobre l’augment generalitzat de la sinistralitat laboral, i per això des de CCOO reclamem polítiques públiques en salut laboral i un major control de l’Administració sobre l’aplicació de les eines de prevenció de riscos laborals a totes les empreses, exigint que es faci prevenció de qualitat.

Amb motiu d’aquest desafortunat accident, a les seus del sindicat CCOO a Barcelona i de la FSC durant la jornada d’avui presidirà l’entrada un crespó negre com a mostra de condol.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de febrer de 2016