format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 3 de febrer, de 10.00 h a 16.00 h

CCOO dóna suport a l'aturada als Autobusos de Barcelona

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, els treballadors i les treballadores d’Autobusos de Barcelona faran una aturada demà dimecres, 3 de febrer, de 10.00 h a 16.00 h. Adjuntem el comunicat de la Secció Sindical de CCOO:

DAVANT LA INTRANSIGÈNCIA DE LA DIRECCIÓ, CCOO DÓNA SUPORT I COMPARTEIX L'ATURADA D'AQUEST PRÒXIM 3 DE FEBRER DE 2016 A AUTOBUSOS DE BARCELONA.

El passat dia 21 de gener des de CCOO vam exposar una proposta a la direcció d’Autobusos de Barcelona per intentar desencallar la negociació del conveni. El 28 de gener es va produir l'últim intent per part de CCOO per arribar a un acord i sotmetre a referèndum aquesta proposta. La proposta oferta per la direcció en l'última reunió de conveni va ser insuficient per a les pretensions que actualment tenim a la plantilla d’Autobusos.

A partir d'aquest moment es va acabar la paciència; entenem que toca la pressió de la mobilització per intentar canviar el rumb de la negociació.

CCOO SEMPRE ACTUARÀ AMB IDENTITAT PRÒPIA
El 12 de novembre de 2015 es va signar un preacord de conveni, després de gairebé un any de negociacions, en el qual enteníem que es va aconseguir el màxim sense fer mobilitzacions.
Passat el referèndum en el qual els treballadors i treballadores van dir que NO al preacord de conveni, hem seguit negociant intentant millorar el que s'havia signat. Però l'empresa no solament no s'ha mogut per millorar-ho, sinó que ens presenta una proposta en la qual empitjora les condicions de treball.

Des de CCOO hem intentat millorar el signat en el preacord, presentant un document en el qual reflectim el que ens han demanat els treballadors i treballadores als centres de treball. I ens hem topat amb un mur per part de l'empresa. És per això que entenem que ha arribat el moment d'utilitzar l'eina de la “MOBILITZACIÓ”, igual que fan els nostres companys de CCOO de Metro, viatgers de Barcelona, AUTZA (Saragossa).

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 2 de febrer de 2016