format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

El 27 de gener va finalitzar el període de consulta de l'art. 41 (modificació d'horaris, trasllats...) sense acord

CCOO iniciarà mobilitzacions a Caprabo per exigir la retirada de l'expedient de modificació de les condicions de treball

CCOO exigeix la retirada de l'expedient per aturar la por i la incertesa que crea la direcció de Caprabo amb aquestes mesures al conjunt de la plantilla. Per això CCOO inicia mobilitzacions,  la primera és el proper divendres 5 de febrer entre les 9.30 i 10.30 h. davant la central de Caprabo de C/ de les  Ciències, 135 - L'Hospitalet de Llobregat.

Des de l'inici de les negociacions CCOO va deixar molt clar a l'empresa que no quedaven suficientment acreditades les causes ni organitzatives ni econòmiques per realitzar una nova modificació de condicions laborals, l'empresa també va deixar clar des del primer moment que amb acord o sense acord s'aplicarien les modificacions.

Al llarg d’aquesta tanda de negociacions CCOO considera que ha forçat que la posició de Caprabo hagi canviat i s’hagi minimitzat l'impacte de les modificacions inicials, després de la qual cosa l'empresa s'ha replantejat algunes de les mesures.  Redueix l’impacte (menys canvis de centres, canvis d’horaris i torns) i altres mesures per reduir el seu impacte, tot i així l'empresa manté inamovible la modificació de condicions per a 16 persones del departament d'administració.

Malgrat les rectificacions, per a CCOO segueix sent rebutjable l'expedient. CCOO avisa l’empresa que no pot aplicar aquestes mesures unilateralment tal com recull l'acord de novació de conveni de l'any 2012. Tot i així l'empresa vol començar a aplicar de manera individual les modificacions previstes. Si finalment l'empresa no retira i aplica l'expedient, el Gabinet Jurídic de CCOO estudiarà la possibilitat d'interposar demanda de conflicte col·lectiu.

29/01/2016

Afilia't aquí