format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

S'hauran de pagar endarreriments des del 2007

Sentència que reconeix l'augment de l'1% de massa salarial per a la plantilla de l'Ajuntament de Barcelona

El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha desestimat el recurs d’apel·lació interposat per l’Ajuntament de Barcelona en relació amb l’augment de l’1% de massa salarial que -signat entre les parts fa uns anys- demanava la Secció Sindical de CCOO a l’Ajuntament per als seus treballadors/es. Això suposarà que l’Ajuntament haurà de pagar endarreriments a la plantilla des del 2007.

La sentència desestima les pretensions de l’Ajuntament i dóna la raó al recurs interposat per CCOO. A més, el Tribunal ha condemnat l’Ajuntament a pagar les costes.

Des d’aquesta secció sindical ens felicitem per la decisió que en el seu dia vam adoptar i agraïm als afiliats, companys dels serveis jurídics de la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya el seu suport i la seva excel·lent professionalitat, i als companys i companyes treballadors d’aquest Ajuntament que ens han donat suport.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de gener de 2016