format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Signada el dilluns 14 de desembre per part de CCOO i UGT i el consorci Turisme de Barcelona

Declaració en reconeixement del turisme a Barcelona

Foto El dilluns 14 de desembre del 2015, a les 16.00 hores, es va signar, a la Sala Lluís Companys de l’Ajuntament de Barcelona (plaça de Sant Jaume), la declaració en reconeixement del turisme, per part de CCOO i UGT i el consorci Turisme de Barcelona.

Es tracta d'un compromís per establir un marc de treball entre els sindicats signants i Turisme de Barcelona, consorci publicoprivat integrat per l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona. A la signatura van assistir els secretaris generals de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i UGT de Catalunya, Josep Maria Álvarez, i la presidenta de Turisme de Barcelona, Ada Colau -alcaldessa de Barcelona-, i el vicepresident, Miquel Valls -president de la Cambra de Comerç de Barcelona.

Feu clic per veure la declaració en reconeixement del turisme a Barcelona.

15/12/2015

Afilia't