format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 16 de desembre, a partir de les 9.30 hores

Jornada ‘Les lluites contra el canvi climàtic' a Badalona

Després de la 21a Conferència sobre el canvi climàtic celebrada a París, la Secretaria de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO de Catalunya i l’Ajuntament de Badalona organitzen la jornada titulada ‘Les lluites contra el canvi climàtic’.

Tindrà lloc demà dimecres, 16 de desembre, a partir de les 9.30 hores, a la sala de premsa de l’Edifici “El Viver” de Badalona (plaça de l'Assemblea de Catalunya, 8-10). Es vol debatre sobre el problema del canvi climàtic i analitzar la cimera de París per impulsar un canvi de model socioeconòmic amb valors més nets, justos i sostenibles. Després de la inaguració (9.30 h) amb Dolors Sabater, alcaldessa de Badalona, i Vicenç Tarrats, secretari de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO de Catalunya, hi haurà dues taules de debat: “Què esperem després de la cimera de París?” (9.45 h) i “Casos pràctics de reducció de gasos d’efecte d'hivernacle en la gestió de la mobilitat” (11.20 h). La cloenda (13.00 h) serà a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Pedro Linares, secretari confederal de Salud Laboral y Medio Ambiente de CCOO.

Trobareu el programa a Internet:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de desembre de 2015

Agenda:
Dimecres 16 de desembre de 2015
a partir de les 9.30 hores
Sala de premsa de l’Edifici “El Viver” - Plaça Assemblea de Catalunya, 8-10. Badalona

15/12/2015

Afilia't