format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

La pressió de CCOO de Sanitat aconsegueix que la direcció de Recursos Humans de l'ICS pagui la nòmina de desembre a tots els professionals de l'Hospital de Bellvitge

La Secció Sindical de CCOO a l’Hospital de Bellvitge ha informat que després de les diferents pressions i actuacions que s’han fet des de CCOO a tots els nivells, avui la direcció de Recursos Humans de l'ICS ha comunicat que els companys i companyes eventuals afectats cobraran la nòmina de desembre aquest mes quan correspon, com la resta de professionals. Des de la direcció de l'hospital ho està comunicant a tots els treballadors i treballadores afectats.

Com es recordarà, divendres vam informar en un comunicat que el dia 4 de desembre un grup de treballadors i treballadores de l'Hospital de Bellvitge, del torn de nit majoritàriament, van anar a signar els seus contractes de desembre i l'empresa els va informar que aquest mes es tanquen les nòmines una setmana abans i que, per tant, no cobrarien fins a finals de gener.

CCOO celebra el canvi de posició de la direcció de Recursos Humans de l’ICS, malgrat que hagi reaccionat després de la protesta i la pressió de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya

14/12/2015

Afilia't