format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

A proposta de la Federació de Sanitat de CCOO en la Mesa Sectorial, la direcció de Recursos Humans de l'ICS ha obert la porta a aprovar bestretes per aquests treballadors

CCOO denuncia que una part dels professionals eventuals de l'Hospital de Bellvitge no cobraran la nòmina de desembre fins a finals de gener

El passat divendres dia 4 de desembre un grup de treballadors i treballadores de l'hospital de Bellvitge, del torn de nit majoritàriament, van anar a signar els seus contractes de desembre i l'empresa els va informar que aquest mes es tanquen les nòmines una setmana abans i per tant no cobraran fins finals de gener .

És evident que el circuit informatiu no ha funcionat correctament i per això aquests eventuals no van saber a temps que aquest mes havien de signar abans els contractes

Des de CCOO manifestem que encara i que és cert que cada any es tanquen abans les nòmines al mes de desembre, això no pot suposar en cap cas que treballadors i treballadores estiguin tot el mes de desembre treballant sense cobrar, aquests companys i companyes són eventuals de mes a mes que, fa molt temps que presten serveis en aquest centre i no tenen mai els seus contractes a dia 1.

CCOO exigeix, tant a la direcció de l'hospital com a la direcció  de l'ICS  que aquest greu problema es solucioni de forma immediata i  aquests professionals puguin cobrar quan correspon. CCOO considera que és urgent revisar els circuits de contractació i d'informació  i que s'han d'aplicar les mesures que calguin per garantir que això no torni a passar.

La Federació de Sanitat de CCOO ha proposat en la Mesa Sectorial de l’Institut Català de la Salut,  l’aprovació de bestretes per aquests treballadors afectats per que puguin fer front a les seves despeses d’aquest mes i la direcció de Recursos Humans de l’ICS l’ha acceptat com una possible solució al problema.

11/12/2015

Afilia't