format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

A l'Hospitalet, fins al 24 d'octubre de 2015

Campanya de recollida d'aliments "Omple la caixa i la nevera"

CCOO de l'Hospitalet, com a entitat que forma part de L'Espai de la Ciutadania i col·labora en la Setmana de la Solidaritat de l'Hospitalet, aquest any de nou dóna suport a la sol·licitud de la Creu Roja de l’Hospitalet, davant la creixent necessitat de disposar d'aliments per als programes de suport a les famílies en situació de vulnerabilitat de la ciutat.

Podeu col·laborar-hi fent-nos arribar aliments i/o realitzant aportacions econòmiques en les diferents guardioles distribuïdes per tota la ciutat.

Tenim a la vostra disposició el nostre local de CCOO de l'Hospitalet com a punt de recollida, des del 16  fins al 24 d'octubre del 2015, tots dos inclusivament.

El nostre horari d'obertura és de 9 a 13.30 hores i de 16 a 20 hores, de dilluns a dijous, i divendres de 9 a 13 hores. Som al carrer d'Amadeu Torner, 41-47, de l'Hospitalet. Per a qualsevol aclariment podeu contactar amb nosaltres, al 93 337 29 47.

Més informació.

16/10/2015