format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura

CCOO “planta” demà un tramvia a la plaça de la Vila de Badalona

En el marc de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura que es desenvolupa aquest any entre els dies 12 i 18 d’octubre, CCOO de Catalunya desenvolupa una activitat reivindicativa a la ciutat de Badalona per reclamar :

• L’arribada del tramvia des de l’estació de RENFE de Sant Adrià, on acaben ara les línies T-4 i T-6, fins a l’estació de RENFE de Badalona.

• La posada al dia del sistema de mobilitat pública de Badalona i del Barcelonès nord, en termes de intermodalitat, horaris i freqüències i connectivitat metropolitana,  després de la posada en funcionament de les noves línies de metro i en la perspectiva del paper de futur del tramvia que reivindiquem al territori.

• Recuperar els àmbits de participació i debat  respecte a la mobilitat a Badalona, de manera reglada, que garanteixi la presència dels agents que actuen al territori i garanteixi els canals de proposta i negociació.

L’acció que desenvoluparà el sindicat consisteix a “plantar“ una maqueta del tramvia de mida natural a la plaça de la Vila, entre les 11 i les 13 hores, repartir fulls explicatius i comptar amb la presència de sindicalistes de CCOO de la ciutat, i del territori metropolità.

En el mateix lloc, i durant les hores de l’acció reivindicativa, es podrà atendre els mitjans de comunicació.

15/10/2015

Afilia't