format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Condol del sindicat

Mor la companya Silvia Huerto, de Laboratoris Esteve

Foto CCOO expressa el condol i lamenta la mort, la matinada del dimecres 5 d'agost de 2015, de la companya Silvia Huerto Vives, que havia estat secretària durant més de 20 anys del Comitè d’Empresa de Laboratoris Esteve.

Havia estat membre de la direcció de l’antiga FITEQA i també, entre altres tasques sindicals, responsable de Cooperació a l’antic Barcelonès, i activa sindicalista en totes les lluites dels darrers anys. La seva darrera activitat militant, ja molt malalta, va ser en la Manifestació del Primer de Maig passat.

La vetlla serà demà, dijous, a partir de les 11.00 h, al Tanatori de Les Corts de Barcelona, i la cerimònia serà el divendres 7, a les 9.00 hores, al mateix tanatori.

05/08/2015

Afilia't