format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dijous, 11 de juny, a la seu del carrer Elisabets, 8-10, de Barcelona

El CESB presenta un informe sobre emigració i població resident a l'estranger

Demà dijous, 11 de juny, a partir de les 10.30 hores, tindrà lloc la presentació de l'“Informe sobre l'emigració i població barcelonina resident a l’estranger”, a la seu del Consell Econòmic i Social de Barcelona (CESB), al carrer Elisabets, 8-10, 2a planta.

Aquest informe del CESB fa un recull de l’evolució dels principals indicadors del fenomen emigratori que s’està produint a la ciutat de Barcelona, les seves causes i les repercussions socials i econòmiques. Cal destacar que la crisi econòmica és un dels factors que més afavoreix l’emigració, sobretot de la població jove i de les persones immigrants.

La marxa d’aquesta joventut suposa la pèrdua del cost de la seva formació, capacitat creatives i innovadores, i ingressos fiscals futurs de les seves rendes de treball i de consum.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya

Barcelona, 10 de juny de 2015