format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dissabte, 6 de juny, a la seu de CCOO a Barcelona

Homenatge a Ovidi Montllor, poeta obrer, en els lliuraments dels premis de poesia Martí i Pol i José Mª Valverde

La Secretaria de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya organitza un acte de lliurament dels premis de poesia en llengua catalana Martí i Pol i en llengua castellana José María Valverde. Serà demà dissabte, 6 de juny, a les 18 hores, a la sala 42 de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 4a planta).

L’acte servirà per retre homenatge a Ovidi Montllor, poeta obrer, amb la lectura de poemes seus a càrrec de l’Associació Cultural Pharos.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 5 de juny de 2015