format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

50 delegats i delegades

CCOO guanya les eleccions sindicals a l'Ajuntament de Barcelona

Ahir els treballadors i treballadores de l'Ajuntament de Barcelona de tots els serveis, patronats i instituts, van confiar de manera majoritària en CCOO, que guanya les eleccions sindicals i incrementa la seva representativitat, fet que encara té més valor si tenim present que enguany en el conjunt de l'ajuntament s'elegien 20 delegats menys que ara fa quatre anys.

En aquestes eleccions s'ha posat de manifest el bon treball de CCOO a l'Ajuntament en defensa dels drets dels treballadors i treballadores, que s'han manifestat contra les retallades i han exigit el pagament dels endarreriments de l'1% d'increment salarial que s'havia d'haver consolidat a la massa salarial, l'any 2007.

En aquestes eleccions CCOO ha aconseguit 50 delegats i delegades d'un total de 111, seguit d'UGT amb 29 delegats i delegades, CGT amb 13 delegats i delegades, SAPOAL amb 7 delegats i delegades, ASI amb 6 delegats i delegades, i 3, de CATAC i 3, de SPPME.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 d’abril de 2015