format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dissabte, 28 de març

Concentració de la plantilla de l'Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona a la plaça de les Glòries

Adjuntem el comunicat del Comitè d’Empresa de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona:

Us informem que dissabte 28 de març, a partir de les 11.30 h, coincidint amb l’acte convocat per l’Ajuntament de Barcelona a la plaça de les Glòries, els treballadors i treballadores de Parcs i Jardins ens concentrarem a l’explanada del Museu del Disseny per denunciar públicament el deteriorament que pateix el verd públic de la ciutat, que s’ha agreujat notablement durant els darrers anys a causa de la manca de personal. Amb el govern de CiU al consistori barceloní, amb Xavier Trias com a alcalde, la plantilla de Parcs i Jardins s’ha reduït en més de 100 persones.

Entre d’altres activitats, recollirem signatures entre la ciutadania present de suport al manifest en defensa del patrimoni verd de la ciutat, els serveis públics i per la contractació de personal a Parcs i Jardins.

Aquesta acció s’emmarca dins la campanya contra el deteriorament del verd públic, per la realització de l’oferta pública d’ocupació i pel compliment del conveni col·lectiu i els acords signats a Parcs i Jardins de Barcelona.

Adjuntem el manifest ‘En defensa del patrimoni verd de la ciutat’ i la invitació a la convocatòria de la concentració.

Comitè d’Empresa de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona:
CCOO, CGT, UGT i USOC

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya