format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà dimecres, 18 de març

Assemblea i manifestació de la plantilla de l'Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona

Adjuntem comunicat del comitè d’empresa de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona:

Demà dimecres, 18 de març, a partir de les 13.30 h, els treballadors i treballadores de Parcs i Jardins realitzarem una assemblea a l’Espai Jove La Fontana (c/Gran de Gràcia, 190) i sortirem en una manifestació que discorrerà pel carrer Torrent de l’Olla i finalitzarà davant la seu de CiU (c/Còrsega, 331), on realitzarem una "flashmob” i accions per denunciar el deteriorament que pateix el verd públic de la ciutat, que s’ha agreujat notablement durant els darrers anys a causa de la manca de personal. Amb el govern de CiU al consistori barceloní, i amb Xavier Trias com a alcalde, la plantilla de Parcs i Jardins s’ha reduït en més de 100 persones.

Altres motius de la protesta són els continus incompliments del conveni col·lectiu i dels acords signats, que ens obliguen a interposar denúncies davant la Inspecció de Treball; els incompliments dels plecs de condicions de les contractes de serveis externalitzats i la manca de control i de transparència sobre aquestes, que han donat lloc a una denúncia davant la Generalitat de Catalunya.

Aquesta acció s’emmarca dins la campanya contra el deteriorament del verd públic, per la realització de l’oferta pública d’ocupació i pel compliment del conveni col·lectiu i els acord signats a Parcs i Jardins de Barcelona.

Comitè d’Empresa de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona:
CCOO, CGT, UGT i USOC

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya