format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Avui dijous, a les 16.30 h, a la plaça de Sant Miquel

Concentració de la plantilla de l'Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona

Adjuntem el comunicat del Comitè d’Empresa de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona:

Us informem que aquesta tarda, dijous 12 de març, a partir de les 16.30 h, els treballadors i treballadores de Parcs i Jardins ens concentrarem a la plaça de Sant Miquel, coincidint amb la reunió del Consell d’Administració de l’Institut Municipal.

Els treballadors i treballadores protestem pel deteriorament que pateix el verd públic de la ciutat, que s’ha agreujat notablement durant els darrers anys a causa de la manca de personal. Amb el Govern de CiU al consistori barceloní, la plantilla de Parcs i Jardins s’ha reduït en més de 100 persones.

Altres motius de la protesta són els continus incompliments del conveni col·lectiu i dels acords signats, que ens obliguen a interposar denúncies davant la Inspecció de Treball; els incompliments dels plecs de condicions de les contractes de serveis externalitzats i la manca de control sobre aquestes, que han donat lloc a una denúncia davant la Generalitat de Catalunya; les irregularitats en les contractacions de personal, sense atendre allò establert a la legislació vigent, com és el cas del director de Recursos Humans i d’altres tècnics, i la manca de transparència en la gestió de l’Institut, quan se'ns nega informació que fins ara se’ns facilitava.

Aquesta acció s’emmarca dins la campanya contra el deteriorament del verd públic, en defensa de l’oferta pública d’ocupació i pel compliment del conveni col·lectiu i els acord signats a Parcs i Jardins de Barcelona.

Comitè d’Empresa de l’Institut Municipal de Parcs i Jardins de Barcelona:
CCOO, CGT, UGT i USOC

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya