format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Concentracions els dijous a les 9.30 h

Protesta dels carters i carteres del centre de repartiment 1 de Correos a l'Hospitalet

Segons informa la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO de Catalunya, els carters i carteres de la unitat de repartiment número 1 de l’Hospitalet de Llobregat han decidit concentrar-se a les portes del centre tots els dijous (no divendres) a les 9.30 hores, per protestar per les retallades de plantilla i denunciar les males condicions en què han de treballar.

Així, demà dijous, 12 de març, es farà una concentració a les 9.30 hores al centre de treball de Correos a rambla Marina, 82, amb el suport de CCOO.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 11 de març de 2015