format impressió |  contrast

CCOO del Barcelonès

Dimarts, 10 de març, a les 18.00 hores

Celebració del 8 de Març a l'Hospitalet

Foto CCOO de l’Hospitalet celebrarà demà dimarts, a les 18.00 hores, el Dia Internacional de les Dones amb una xerrada amb la Gemma Medina, secretària de la Dona i d’Organització de la Federació de Sanitat del sindicat, que parlarà sobre els avantatges de l’ús del llenguatge igualitari i inclusiu, i del seu impacte.

També és una ocasió immillorable per explicar en què consisteix el nou Servei d’Informació i d'Atenció a les Dones en l’àmbit laboral (SIAD laboral) i per presentar la nova “Guia sindical sobre les violències masclistes a la feina”.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 9 de març de 2015

Imatges

Agenda:
Dimarts, 10 de març de 2015
a les 18.00 hores
CCOO de l’Hospitalet. C/Amadeu Torner, 41-47 (FGC Europa Fira, L8), l’Hospitalet de Llobregat

09/03/2015

Afilia't aquí