format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Convocatòria urgent dels òrgans rectors del Consorci Barcelona Turisme

Els sindicats CCOO i UGT reclamen a l'Ajuntament de Barcelona participació, debat i capacitat de proposta en l'esclat ciutadà respecte al turisme

CCOO i UGT s’han dirigit a l’Ajuntament per exigir que s’apliqui la moció aprovada pel Plenari de l’Ajuntament del mes de març passat, en què restaven incorporats al Consorci Barcelona Turisme els sindicats CCOO i UGT i la FAVB.

Malgrat la seva aprovació, la incorporació efectiva encara no s’ha produït, i ara és el moment en què sembla evident que les aportacions de noves visions a un organisme anquilosat i bastit fonamentalment per assegurar el negoci hoteler podrien ajudar significativament a cercar les solucions que la societat barcelonina exigeix respecte a la percepció de massificació turística a la ciutat i els seus impactes negatius sobre la vida ciutadana.

En aquest sentit, CCOO i UGT han dirigit a l’alcalde Barcelona el document annex, com una primera reflexió respecte al turisme des de la visió dels sindicats, amb la demanda explícita de la convocatòria urgent dels òrgans rectors del Consorci Barcelona Turisme amb la participació dels agents socials i els veïns, com a la millor forma de fer front al problema amb celeritat i decisió.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 23 de setembre de 2014