format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Imatges de la participació de CCOO al Parking Day

FotoCCOO va participar al Parking Day del 2014. Aquesta acció se celebra cada setembre arreu del món i consisteix en el fet que entitats socials, ecologistes, educatives, artistes i la ciutadania en general utilitzen places d’aparcament públiques i les transformen temporalment en jardins, places, espais d’oci o de reunió, etc.

CCOO de Catalunya valora positivament aquesta acció, ja que fomenta el debat sobre un model de ciutat més amable amb les persones que hi viuen i més sostenible per al medi ambient. La recuperació de l’espai públic per a la ciutadania, encara que només sigui per unes hores, ens convida a pensar en altres usos possibles per als nostres carrers, més enllà de la circulació i l’estacionament dels vehicles privats.

CCOO de Catalunya defensa des de fa anys un model de transport públic, sostenible i segur, que contribueixi a millorar la mobilitat quotidiana de les persones i que afavoreixi la qualitat de l’aire de la ciutat.

Imatges.

22/09/2014