format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

El Consell de Ciutat de Barcelona compleix 10 anys

El Consell de Ciutat, màxim òrgan de participació de l’Ajuntament de Barcelona compleix 10 anys. En ocasió d’aquest aniversari, demà dia 15 de juliol, se celebra al Saló de Cent un acte oficial d’aniversari, amb la presència de l’alcalde i de tots els presidents que ha tingut el Consell, que han estat sempre els alcaldes que, en cada etapa política, han governat  la ciutat.

Hi seran també les entitats –pràcticament totes les de la ciutat–  que han participat en el Consell durant aquests deu anys. CCOO, que hi participa des del primer dia, també es vol afegir a les mútues felicitacions que ens devem totes les entitats que hem esmerçat temps i esforços per fer una ciutat millor i que, amb aquest acte, manifestem la nostra voluntat de continuar-hi treballant.

14/07/2014

Afilia't