format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Augment d'actes vandàlics de caire homòfob: pintades al barri de la Torrassa a l'Hospitalet

L'Àmbit LGTB i la Secretaria de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO reivindiquen ni un pas enrere en la Llei contra l'homofòbia

L'Àmbit LGTB i la Secretaria de Política Territorial i del Barcelonès de CCOO de Catalunya han posat en coneixement de l'Ajuntament de l'Hospitalet que a la via pública han aparegut pintades homòfobes,  se n'han trobat en diversos indrets de la ciutat, concretament al barri de la Torrassa. Aquestes pintades, algunes de grans dimensions, estaven fetes en els contenidors de la brossa, a l'entrada del metro,  a les marquesines dels autobusos, les voreres, etc.

Es valora positivament la ràpida intervenció de l'Ajuntament de l'Hospitalet, un cop ha estat coneixedor de la situació, netejant les pintades amb celeritat.

Un cop més, es demostra que malauradament encara queda molta feina per fer per combatre l'homofòbia a la societat. En aquest sentit, tornem a reivindicar la defensa dels interessos de les persones del col·lectiu LGTB i del conjunt de la societat, i considerem que és necessària la Llei contra l'homofòbia, ara en via de tràmit parlamentari.

Lamentem que el Partit Popular hagi demanat que l'Ajuntament de Barcelona manifesti la seva disconformitat a l'actual text de la Proposició de llei de drets de les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals i per a l’eradicació de l'homofòbia, la lesfòbia i la transfòbia", que s'està debatent al Parlament de Catalunya, ja que aquesta proposta va en la direcció contrària a la demanda unànime de tot el col·lectiu LGTB, i s'oposa als avenços als quals contribuirà l'aprovació d'aquesta llei amb a la millora dels drets de ciutadania, tant del col·lectiu LGTB com per al conjunt de la societat.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 18 de juny de 2014