format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

CCOO denuncia la precària situació laboral dels treballadors del Servei d'Emergències Mèdiques de Sant Adrià de Besòs

Els treballadors i treballadores del servei nocturn del SEM (Servei d’Emergències Mèdiques) de Sant Adrià de Besòs tenien la seva ubicació física a l’ambulatori de Sant Adrià. Aquesta situació va canviar fa uns mesos quan se’ls va prohibir passar la nit en aquest espai.

Des d'aleshores, quan no estan fent un servei, es veuen obligats a descansar a la platja, a la rambla, al carrer o dintre de l’ambulància.

Els treballadors han denunciat reiteradament aquesta situació a l’Ajuntament de Sant Adrià, que manifesta no tenir cap espai municipal obert i que en tot cas la responsabilitat és de l’empresa d’ambulàncies.

Des de CCOO denunciem per un costat la situació de precarietat laboral i de seguretat dels treballadors del Servei d’Emergències Mèdiques, i per l’altre que si no es dóna una solució a aquesta situació el SEM de Sant Adrià acabarà finalment desapareixent, la qual cosa repercutirà negativament en els usuaris i en la seva salut, ja que el temps que l’ambulància trigaria a arribar seria més elevat.

Per això, des de CCOO, exigim a l’Ajuntament de Sant Adrià que intervingui en el conflicte i, al marge de responsabilitats contractuals, posi en funcionament un espai on els treballadors del SEM puguin passar la nit en condicions de salut i seguretat dignes.

13/06/2014

Afilia't