format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Desconvocada la jornada de vaga a Atrian Technical Services

El Comitè d'Empresa d'Atrian Technical Services (Hospitalet de Llobregat) ha desconvocat la jornada de vaga prevista per demà. Dissabte es farà una assemblea de treballadors i treballadores per analitzar la situació i decidir quines accions s'han de dur a terme a partir d'ara davant la decisió de l’empresa de rebaixar els salaris de la plantilla entre un 11% i un 25%, en funció del grup professional, cosa que suposaria una rebaixa per sota del que marca el conveni sectorial.

Les reunions mantingudes fins al moment no han permès desbloquejar la situació.

10/06/2014

Afilia't