format impressió |  contrast

Cercador
CCOO del Barcelonès

Demà divendres, 8 de novembre, a les 12 h, al Saló de Plens

Assemblea informativa a l'Ajuntament de l'Hospitalet sobre el que suposa la reforma de l'Administració local

FotoDemà divendres, 8 de novembre, les organitzacions sindicals CCOO i UGT convoquen una assemblea general per parlar de com afecta als treballadors i treballadorres de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat la reforma de l'Administració local i la Llei de governs locals de Catalunya. L'assemblea tindrà lloc al Saló de Plens de l'Ajuntament de L'Hospitalet (plaça de l'Ajuntament, 1) a les 12 h.

S'ha convidat a participar-hi a tots els grups polítics que tenen representació en aquesta corporació. A dia d'avui està confirmada la presència de tots els grups que composen el ple. El propòsit és saber quina és l'opinió i el posicionament dels grups polítics de la ciutat sobre aquestes reformes.

CCOO i UGT explicaran què comportaria l'aplicació d'aquestes reformes i després s'obrirà un torn de paraules, en el qual s'han compromès a ser-hi els grups polítics.

Des de CCOO considerem imprescindible debatre, mobilitzar i aportar alternatives perquè amb aquesta reforma de l'Administració local volen eliminar: serveis socials, oficines d'informació al consumidor, mancomunitats, serveis municipals de salut, serveis culturals, casals d'estiu, polítiques d'igualtat i lluita contra la violència de gènere, escoles municipals, orientació per l'ocupació, casals d'avis i centres cívics...

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 7 de novembre de 2013

Agenda:
Divendres 8 de novembre del 2013
12.00 hores
Saló de Plens de l'Ajuntament de l'Hospitalet
Plaça de l'Ajuntament, 1. L'Hospitalet de Llobregat

07/11/2013