format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

CCOO de l'Hospitalet signa l'acord per l'ocupació

FotoEl dia 13 de desembre ha quedat constituït el Consell General i el Comitè Permanent de l’”Acord per l’ocupació i el desenvolupament econòmic local de L’Hospitalet” (ACODELH).

Es un acord, subscrit per CCOO de l’Hospitalet, UGT, l’Associació empresarial AEBALL i l’Ajuntament de la ciutat, amb una perspectiva de desenvolupament temporal entre els anys 2012 i 2015, i que té com a finalitat desenvolupar tot tipus d’accions concertades, estipulades per objectius en un document treballat de manera conjunta per les entitats signants.

Els objectius més significatius són els referits a la generació d’ocupació, la seva qualitat, la formació i capacitació, al suport a l’economia industrial, el comerç i turisme, i també a la posada en valor dels elements claus de la ciutat per al creixement econòmic, com ara la Fira, l’Hospital de Bellvitge, etc.

Podeu veure el text de l'acord.

14/12/2012

Afilia't aquí