format impressió |  contrast

Idiomes

Cercador
CCOO del Barcelonès

Amb la participació de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Núria Lozano, secretària general de CCOO del Barcelonès

CCOO realitzarà dilluns repartiments d'octavilles informatives de la vaga general en les principals estacions de metro i rodalies

FotoEl proper dilluns, 12 de novembre, CCOO realitzarà un repartiment massíu d’octavilles informatives de les raons que han portat a la convocatòria de la vaga general el proper dimecres 14 de novembre. Aquest repartiment tindrà lloc en les principals estacions de metro i rodalies de Barcelona i la seva àrea metropolitana.

Com a punt destacat estarà l’estació de Sants de Barcelona on a partir de les 8 del matí el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego i la secretària general de CCOO del Barcelonès, Núria Lozano conjuntament amb altres efectius del sindicat realitzaran l’extensió informativa de la vaga.

09/11/2012

Afilia't aquí