Taller de CCOO a l’Hospitalet per analitzar l’aplicació de la reforma laboral del PP, tant a escala general com en els seus efectes sobre la salut laboral

Dimecres 20 de juny del 2012

Demà dimecres, 20 de juny de 2012, CCOO de l’Hospitalet de Llobregat farà el taller de salut laboral, que enguany estarà dedicat a valorar, amb la participació de les persones assistents, els efectes de la reforma laboral sobre els drets laborals i sobre la salut dels treballadors i les treballadores.

A l’acte, al qual s’ha convocat els delegats i les delegades de CCOO a les empreses privades i públiques de la ciutat, hi intervindran, entre d’altres, Ascensión Romero, coordinadora general de CCOO de l’Hospitalet; Juan Manuel Tapia, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Núria Lozano, secretària general de CCOO del Barcelonès.

També intervindrà a la presentació José María García Mompel, tinent d’alcalde de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de l’Hospitalet, que dóna suport a l’acte. Pel Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya parlarà la seva responsable, Loly Fernández.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 19 de juny de 2012

Agenda:
dimecres 20 de juny del 2012
09.30 hores
Carretera del Mig, 85-87, L’Hospitalet (edifici CEMFO)

Programa:
9.15 h Lliurament de materials.
9.30 h Presentació a càrrec d’Ascensión Romero, coordinadora general de CCOO de l’Hospitalet i de José María García Mompel, tinent d’alcalde de l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de l’Hospitalet.
9.50 h Informació i aplicació de la reforma laboral a càrrec de Juan Manuel Tapia, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya.
Modera Vicenç Tarrats, responsable de l’Àrea de Socioeconòmica de CCOO del Barcelonès.
11.30 h Pausa.
12.00 h Com afecta la reforma laboral a la salut dels treballadors i les treballadores?, a càrrec de Loly Fernández, responsable del Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya.
Modera José Antonio Valverde, responsable d’Ocupació i Salut Laboral de CCOO de l’Hospitalet.
13.15 h Clausura a càrrec de Núria Lozano, secretària general de CCOO del Barcelonès.